ПЛАТНИКИ МАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ ВІД КОНТАКТ-ЦЕНТРУ ДПС ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВІ ПОСЛУГИ З ПИТАНЬ ОПОДАТКУВАННЯ, ЄДИНОГО ВНЕСКУ ТА ІНШОГО ЗАКОНОДАВСТВА

  • 43

Фото без опису

Гайворонський сектор обслуговування платників Голованівської   ДПІ    Головного управління  ДПС у Кіровоградській області повідомляє. Контакт-центром ДПС (далі – Контакт-центр) фізичним та юридичним особам надаються:

            - інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДПС;

- інформацію щодо роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС;

- інформацію щодо стану обробки звітності, функціонування електронних сервісів ДПС;

- персоналізовані дані щодо розрахунків з бюджетом, наявності податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску.

Відповіді надаються за визначенням фізичних та юридичних осіб засобами комунікації (фіксований телефонний зв’язок, мобільний зв’язок, месенджери, електронна пошта).

Також Контакт-центром приймає:

- звернення заявників на сервіс «Пульс»;

- усні звернення громадян відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»;

- запити на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

- інформацію фізичних та юридичних осіб про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;

- повідомлення від працівників ДПС та її територіальних органів про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції», вчинені іншими працівниками ДПС та її територіальних органів.

Крім того, через Контакт-центр здійснюється запис фізичних та юридичних осіб на візит до центрів обслуговування платників.