ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ ГАЙВОРОНСЬКОЇ  ДПІ: АНАЛІЗ НАДАННЯ   АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА 2023 РІК.

  • 151

Фото без опису

Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

За 12 місяців 2023 року Центр обслуговування платників Гайворонської  державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Кіровоградській  області (далі – ЦОП) відвідало 3900  платників  податків, а також пересічних громадян, що більше в порівнянні з минулим 2022 роком на 620 відвідувачів.

Фахівцями ЦОП Гайворонської   ДПІ в звітному періоді надано 2607 адміністративну послугу, з яких 497 послуг платникам інших регіонів України. Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 1391 фізичних осіб, у тому числі 389 громадян з інших регіонів України. Надано 858 послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 108 довідок/відомостей громадянам іншого регіону України.  

Також за 2023 рік фахівці Центру обслуговування платників Гайворонської   ДПІ   надали 318 витягів з реєстру платників  єдиного податку, сформовано та видано витягів з реєстру платників ПДВ-41. Зареєстрували 76 реєстраторів розрахункових операцій, 170 книг обліку розрахункових операцій та 35 розрахункових книжок. Підтверджено статус податкового резидента України 9 фізичним особам.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за рік було опрацьовано 602 відомості . 

На постійній основі питання забезпечення повноти обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням. 

Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Гайворонської  ДПІ платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії  декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Працівниками ДПІ за січень - грудень 2023 року прийнято податкової та іншої звітності в кількості -11832, з них 96.7 відс. подано засобами телекомунікаційного зв’язку, тобто онлайн (11442) на паперових носіях подано-390 звітів, це становить 3.3 відс. від загальної кількості прийнятої звітності.  Такий високий показник подачі звітності через  онлайн ресурси, зокрема через сервіси ДПС, а саме через «Електронний кабінет платника» свідчить про те, що працівниками ДПІ проводилась і проводиться широкомасштабна робота по залученню платників до подачі звітності через Е-сервіси ДПС.

Також фахівці  ДПІ протягом усього року видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків,  приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.

 До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

За 2023 рік  проведено 22 зустрічі з різними категоріями  платників податків на  актуальну податкову тематику, 1 зустріч зі  студентами, 4 сеансів  телефонного  зв’язку  «гаряча лінія»,          7 практикумів-навчань  щодо подачі звітності засобами телекомунікаційного зв’язку.  А також 11 зустрічей  з представниками територіальних громад щодо застосування РРО/ПРРО та поновлення відповідальності за порушення ЗУ «Про застосування РРО/ПРРО у сфері торгівлі, громадського харчування  та послуг».  Роздано понад 250 шт.  друкованих інформаційних пам’яток (брошур, листівок тощо) «Щодо застосування та реєстрації  РРО/ПРРО  в господарській діяльності» та надано понад 218 консультацій   на вказану тематику. В результаті проведених заходів з масово-роз’яснювальної роботи з ФОП  з реєстрації та використання РРО за 2023 рік зареєстровано  та використовують РРО/ПРРО у своїй діяльності понад 169 суб’єктів господарювання.