РЕЗУЛЬТАТИ ТЕЛЕФОННОГО ОПИТУВАННЯ КЛІЄНТІВ СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОПОГИ

  • 148

Фото без опису


Дев’ять із десяти клієнтів готові звернутися до системи безоплатної правової допомоги повторно та рекомендуватимуть послуги системи знайомим.

 Загалом, порівняно із 2019 роком, коли відбулось перше дослідження задоволеності клієнтів послугами системи БПД, рівень задоволеності від спілкування з працівниками системи зріс до 98%, при цьому суттєво зросла задоволеність клієнтів компетентністю юристів контактного центру.

📑 Такі дані другої хвилі соціологічного дослідження, проведеного в квітні 2023 року Координаційним центром з надання правової допомоги. Дослідження мало на меті оцінити різні аспекти діяльності системи надання БПД, від роботи контактного центру системи БПД та очного обслуговування до сприйняття клієнтами публічних матеріалів.

☎️ Респондентами опитування стали клієнти системи БПД, які отримали безоплатну первинну правову допомогу та безоплатну вторинну правову допомогу, звернувшись в бюро правової допомоги, або консультацію юристів контактного центру системи протягом 2022 року.

Оцінювались:

✅ доступність послуг системи БПД для клієнтів;

✅ характеристика роботи працівників, зокрема привітність та компетентність юристів;

✅ процедура призначення та характеристика роботи адвоката або представника;

✅ загальна задоволеність взаємодією з системою надання БПД.

💬 «Проведення соціологічних досліджень є важливим інструментом, який дозволяє врахувати думку клієнтів та покращити ефективність роботи системи БПД. Наразі ми можемо відзначити збільшення задоволеності наших клієнтів, утім є напрями, які потребують вдосконалення», - зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов.

👉 Детальніше — у статті на сайті: https://bit.ly/3XD6dob

➡️ Переглянути та завантажити результати дослідження можна за посиланням: https://bit.ly/3JHjsOW