ЯКІ ДІЇ ПЛАТНИКА, ЯКЩО ПРИ ЗЧИТУВАННІ ОСОБИСТОГО КЛЮЧА ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ ПОВІДОМЛЕННЯ «ВИНИКЛА ПОМИЛКА ПРИ ДОСТУПІ ДО НОСІЯ КЛЮЧОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ»?

  • 334

Фото без опису

Гайворонська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області звертає увагу, що повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації» має декілька причин:  1. Невірно вказано пароль до носія ключової інформації. 2. Невірно обрано носій ключової інформації. 3. Перевищено число спроб введення невірного паролю. Для усунення даної помилки необхідно: - перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи); - перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад, файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта; - спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – Надавач) у розділі «Підпис даних». У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись: - до служби технічної підтримки програмного забезпечення, при вході до якого виникає дана помилка; - до представництва Надавача, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.