Ви запитували – ми відповідаємо

  • 226

 

Чи забезпечуються вимоги до якості обслуговування суб’єктів звернення в обласному центрі зайнятості?

 

Наказом Міністерства цифрової трансформації України від 10.12.2021 № 173, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23.12.2021 за № 1664/37286, затверджено Основні вимоги до якості обслуговування суб’єктів звернення (ознайомитись з текстом наказу можна на вебсторінці Міністерства цифрової трансформації України). Ці Основні вимоги встановлюють процедуру обслуговування суб’єктів звернення, які звертаються до офлайн-фронт-офісу для подачі заяв, документів, отримання результатів надання адміністративних послуг, інформації, консультацій та з інших питань, вирішення яких належить до повноважень офлайн-фронт-офісу.

Одним із видів адміністративних послуг є видача обласним центром зайнятості (далі – ОЦЗ) дозволів на застосування роботодавцями праці іноземців та осіб без громадянства.

Прийом суб’єктів звернень в ОЦЗ здійснюється в кабінеті № 19 (м. Кропивницький, вул. Леоніда Куценка, 10). Консультації можна отримати за телефоном (0522) 24-64-18. Електронною поштою можна отримати інформацію, направивши звернення за адресою inspec@kocz.gov.ua.

Слід зазначити, що працівники ОЦЗ максимально дотримуються вказаних Основних вимог у своїй роботі. Вжиті заходи щодо належного оснащення місця прийому суб’єктів звернень. Зокрема, це місце оснащене офісною технікою (ксерокс, сканер, принтер). Розміщені нормативно-правові документи для самостійного отримання послуг.

Також зазначаємо, що на вебсторінці ОЦЗ розміщена необхідна інформація для суб’єктів звернень.  

Більш детально за посиланням: https://center.diia.gov.ua/library/osnovni-vimogi-do-akosti-obslugovuvanna-subektiv-zvernenna

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості