ГАЙВОРОНСЬКА МІСЬКА РАДА ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГАЙВОРОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

  • 324

Вимоги до кандидатів на посади посадової особи місцевого самоврядування начальника відділу освіти, молоді та спорту Гайворонської міської ради:

громадянство України, освіта вища (педагогічна) не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років, вміння працювати на комп'ютері.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • Заяву встановленого зразка
  • Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками (трудова діяльність, автобіографія)
  • Дві фотокартки розміром 4*6 см
  • Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації тощо
  • Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік
  • Копію документа, який посвідчує особу (паспорт)
  • Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних)
  • Документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".

Документи приймаються протягом 30 календарних днів від дати опублікування оголошення за адресою: м. Гайворон, пл. Героїв Майдану, 5, І поверх кабінет №5. Тел. 5-05-30.

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", "Про місцеве самоврядування в Україні", законодавства з урахуванням посадових обов’язків