ПІВРОКУ СТВОРЕННЯ ЦНАП ТА ПЕРШІ РЕЗУЛЬТАТИ

  • 230

Сьогодні відзначається День адміністратора ЦНАП, а отже час прозвітувати про перші результати роботи цього відділу.

18 лютого 2021 року на сесії Гайворонської міської ради було прийнято рішення щодо створення відділу надання адміністративних послуг (ЦНАПу) Гайворонської міської ради, в якому адміністративні послуги надаються за принципом «єдиного вікна».

Сутність роботи ЦНАП полягає в тому, що, звернувшись до адміністратора Центру, суб’єкт звернення (громадянин або підприємець) може отримати у найкоротший строк і за мінімальної кількості відвідувань вичерпну інформацію або консультацію щодо вимог та порядку надання тієї чи іншої послуги, здати пакет документів, необхідний для отримання послуги, і в подальшому – отримати оформлений результат запитуваної адміністративної послуги або відмову в її наданні.

Рішенням Гайворонської міської міської ради від 25 березня 2021 року №450 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ надання адміністративних послуг (ЦНАП) Гайворонської міської ради» затверджено перелік адміністративних послуг, що надаються у ЦНАП. Відтепер, послуги з питань зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації місця проживання, реєстрації місця перебування (внутрішньо переміщеним особам), оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи надаються виключно адміністраторами Центру.

Також надає ЦНАП і послуги юридичним особам та фізичним-особам підприємцям. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу, створену та зареєстровану до 01 липня 2004 року; державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи; державна реєстрація припинення діяльності юридичної особи у результаті ліквідації; державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця; державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем; державна реєстрація юридичної особи тощо – всі ці адміністративні послуги відтепер надають адміністратори Центру.

17 лютого 2021 року  Уряд підтримав ініціативу щодо розширення переліку адмінпослуг та затвердив зміни до Переліку, затвердженого розпорядженням КМУ від 16 травня 2014 року № 523. Змінами передбачається доповнення загального переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, адміністративними послугами соціального характеру.

Це означає, що громадяни громади можуть звернутися у ЦНАП щодо:

призначення пільг на оплату житла, комунальних послуг;

призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях;

надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;

видачі довідок про набутий страховий стаж, розмір пенсії, перебування на обліку як одержувача пенсії;

призначення соціальної допомоги непрацюючій особі.

З початку 2021 року відділом надання адміністративних послуг надано 12136  адміністративних послуг .

Більш детально по видам послуг:

реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання —2051

реєстрація речових прав на нерухоме майно — 2868

соціальні послуги — 2007

послуги земельного характеру — 1238

видача довідок — 2747

реєстрація (зміни) юридичних, фізичних осіб підприємців — 1225