ВІДБУЛАСЬ НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЩОДО ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ ГАЙВОРОНЩИНИ

  • 833

Фото без опису

Сьогодні в рамках фестивалю «GOODoK_Fest» відбулася всеукраїнська науково-практична конференція «Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу Гайворонської міської територіальної громади».

Мета конференції – привернути увагу громадськості до питання збереження вузькоколійної залізниці в Гайворонській громаді, обговорення теоретичних і прикладних аспектів сприяння розвитку туризму, налагодження співробітництва місцевої влади, науки, освіти, культури та бізнесу щодо розвитку туристичного бренду регіону.

Участь в конференції взяли міський голова Роман Волуйко, заступник міського голови Юлія Пошенко, доктор географічних наук, завідувач кафедри туризму та авіаційних перевезень, доцент Льотної академії Національного авіаційного університету Олександр Колотуха, кандидат географічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету ім.. П. Тичини Олексій Ситник, Анатолій Залевський, кандидат технічних наук, доцент кафедри туризму та авіаційних перевезень, Льотна академія Національного авіаційного університету, Андрій Лісота, директор Комунального закладу «Кіровоградський обласний центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді», Олександр Комірний , учитель історії, краєзнавець, Сергій Манзюк, староста Хащуватського старостинського округу, Наталія Кузнєцова, вчитель географії, заступник завідувача Казавчинської філії КЗ «Хащуватський ліцей», Олена Удовиченко, директор КЗ «Хащуватський ліцей», І. Курнос – вчитель біології КЗ «Гайворонський ліцей №2», О. Муржак, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Хащуватський ліцей», Л. Пономаренко, методист КЗ «Гайворонський центр дитячої та юнацької творчості», Розумець О.С. завідувач Червоненської філії КЗ «Хащуватський ліцей», М. Іванов, учитель історії КЗ «Хащуватсбкий ліцей» та ін..

Учасники конференції обговорили туристичні ресурси Гайворонщини, зокрема природно-рекреаційні, історико-культурні, соціально-економічні, представили бачення розвитку тих чи інших видів туризму, як факторів розвитку Гайворонської громади.

#GOODoK_FEST