Про звернення до органів Пенсійного фонду у разі зміни паспорту

  • 551

Фото без опису

Протягом 2019 року органами Пенсійного фонду України в Кіровоградській області для забезпечення достовірності особистих даних в електронних пенсійних справах здійснюється перевірка паспортних даних пенсіонерів, які за обліками Державної міграційної служби визнані недійсними, викраденими або втраченими. Згідно з отриманими списками працівниками головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області були направлені письмові запрошення одержувачам пенсії, паспортні дані яких, за інформацією Державної міграційної служби, потребували уточнення.

Звертаємо увагу, що пенсіонери повинні повідомити органи Пенсійного фонду у разі виникнення таких обставин:

  • отримання нового зразка паспорту громадянина України – ID картки;
  • отримання нового паспорту у разі викрадення або втрати старого;
  • зміни прізвища, ім’я та по-батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни);
  • зміни місця реєстрації (прописки) або при знятті з реєстрації.

Отже, у разі вищезазначених змін особистих даних, обов’язково необхідно повідомити про це органи Пенсійного фонду України та надати оригінал дійсного паспортного документа для здійснення виплати пенсій та запобігання виникнення непорозумінь.

 

Копач Н. М., начальник управління з питань виплати пенсій головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області